Historie

1.1.2011

2010
V sezóně 2010 pravidelně za ČK motorsport startovaly opět dvě posádky. Jiří Trojan se svou manželkou Evou v rámci MMČR startoval s Renaultem Clio R3 Maxi. I když se mu nepodařilo během sezóny žádnou soutěž vyhrát, pravidelným umisťováním se na stupních vítězů mohla tato posádka slavit obhajobu mistrovského titulu ve třídě A7. Martina Daňhelová s Martinou Zikmundovou a jejich Volkswagen Polo 1.6 GTI se zúčastňovaly seriálu sprintrally a během roku se objevily i na dvou soutěžích MMČR. Za ČK motorsport se během roku ještě představili Vlastimil Daňhel, Jan Jinderle, Josef Koupal nebo Jan Hering.


Výsledky v roce 2010
 Jiří Trojan / Eva Trojanová  1. místo ve třídě A7 (MMČR)
 Martina Daňhelová / Martina Zikmundová  5. místo ve třídě N2 (sprintrally)
 Jan Hering / Bohuslav Brůha  2. místo ve třídě N1 (sprintrally)

2009
V roce 2009 startovaly za ČK motorsport pravidelně opět dvě posádky. První tvořil manželský pár Trojanových. Novinkou byl přestup do silnější třídy A7 s novým Renaultem Clio R3 Maxi. Dvě první místa z Agrotec Mogul Rally Hustopeče a SEVENOAKS Rally Příbram jim na konci sezóny pomohly k zisku mistrovského titulu ve třídě A7. Druhá posádka ve složení Martina Daňhelová a Martina Zikmundová se účastnila s Volkswagenem Polo 1.6 GTI soutěží sprintrally. Za náš tým se v průběhu roku představili ještě Josef Koupal, Jan Jinderle, Vlastimil Daňhel nebo Jiří Kotlas.
 

Výsledky v roce 2009
 Jiří Trojan / Eva Trojanová  1. místo ve třídě A7 (MMČR)
 Martina Daňhelová / Martina Zikmundová  7. místo ve třídě N2 (sprintrally)
 Jan Jinderle / Lukáš Leco / Pavel Kacerovský  8. místo ve třídě N2 (sprintrally)

2008
V sezóně 2008 startovaly za ČK motorsport pravidelně dvě posádky. První tvořil manželský pár Trojanových s již osvědčeným Volkswagenem Polo 1.6 GTI. Jejich největším úspěchem bylo první místo ve třídě N2 (N do 1600 ccm) na Fuchs Oil Rally Příbram. Druhá posádka ve složení Jan Jinderle a Pavel Kacerovský se účastnila s Hondou Civic 1.6 VTi převážně sprintů. Jejich nejlepším výsledkem bylo vítězství ve třídě N2 (N do 1600 ccm) na Rally Agropa Pačejov. Na domácí Rallye Český Krumlov se ve klasifikaci historických vozidel představila rakouská posádka Hans-Georg Lindner a Franz Blechinger s Fordem RS 2000. V závěru sezóny ve sprintrally si svou premieru za volantem VW Polo 1.6 GTI odbyla i dámská posádka Martina Daňhelová a Martina Zikmundová.


Výsledky v roce 2008
 Jiří Trojan / Eva Trojanová  3. místo ve třídě N2 (MMČR)
 Jan Jinderle / Pavel Kacerovský   4. místo ve třídě N2 (sprintrally)
 Martina Daňhelová / Martina Zikmundová  16. místo ve třídě N2 (sprintrally)

 


2007
V tomto roce startovaly za tým ČK motorsport pravidelně dvě posádky. Celkem čtyři vítězství na jednotlivých soutěžích dopomohly k mistrovskému titulu ve třídě N-1600 posádce ve složení Jiří Trojan a Eva Trojanová. Na celkovém druhém místě v hodnocení třídy N-1600 se umístila posádka ve složení Patrik Hlach a František Poláček / Jiří Venuš.

ČK motorsport tak obsadil ve třídě N-1600 první dvě místa v hodnocení celého šampionátu.
 

Výsledky v roce 2007
 Jiří Trojan / Eva Trojanová  1. místo ve třídě N-1600 (MMČR)
 Patrik Hlach / František Poláček / Jiří Venuš  2. místo ve třídě N-1600 (MMČR)

2006
Úvodní Jänner Rallye bohužel skončila odstoupením posádky Jiří Trojan a Eva Trojanová. Na dalších soutěžích se pak střídala druhá a třetí místa. Jiří Trojan si spravil chuť vítězstvím ve třídě na Fuchs Oil Rally Příbram. V celkovém hodnocení šampionátu obsadil Jiří Trojan čtvrté místo ve třídě N-1600 a čtvrté ve skupině N. Za tým ČK motorsport startoval s Hondou Civic 1.6 VTi Patrik Hlach s Veronikou Matušovou.


Výsledky v roce 2006
 Jiří Trojan / Eva Trojanová  4. místo ve třídě N-1600 (MMČR)
 4. místo ve skupině N (MMČR) 
 Patrik Hlach / Veronika Matušová  3. místo ve třídě N-1600 (MMČR)
 6. místo ve skupině N (MMČR)

2005
Stejně jako loni absolvovala sezónu 2005 posádka Jiří Trojan a Eva Trojanová. Na místě spolujezdce se objevila také Zdeňka Maroušková. V celkovém hodnocení šampionátu obsadil Jiří Trojan druhé místo ve třídě N-1600 a třetí ve skupině N. Ještě před pátým podnikem MMČR, kterým byla domácí SEAT Rallye byla naše posádka na průběžném prvním místě jak ve třídě N-1600, tak ve skupině N! Nejvíce mrzelo odstoupení na Barum Rally a na Fuchs Oil Rally Příbram z prvního místa ve třídě i skupině N. Za tým ČK motorsport startoval také Patrik Hlach.


Výsledky v roce 2005
 Jiří Trojan / Eva Trojanová  2. místo ve třídě N-1600 (MMČR)
 3. místo ve skupině N (MMČR) 
 Patrik Hlach / Veronika Matušová  2. místo ve třídě N-1400 (MMČR)
 16. místo ve skupině N (MMČR)

2004
Sezóna 2004 začala pro náš tým vítězstvím Jiřího Trojana na rakouské Jänner Rallye, která byla zároveň úvodní soutěží českého mistrovství v automobilových soutěžích. Na dalších soutěžích se naše posádka Jiří Trojan a Eva Trojanová dvakrát umístili na třetím, jednou na druhém a jednou na čtvrtém místě. Třikrát vinou technické poruchy nebo havárie cíl naše posádka neviděla. V celkovém hodnocení skupiny N se posádka umístila na čtvrtém místě.
 

Výsledky v roce 2004
 Jiří Trojan / Eva Trojanová  3. místo ve třídě N-1600 (MMČR)
 4. místo ve skupině N (MMČR) 

2003
Tým ČK motorsport absolvoval sezónu 2003 s omezenějším programem než loni, když startovala jen jedna posádka v MMČR. Tou byli Jiří Trojan s manželkou Evou Trojanovou, kterou několikrát zastoupila Zdenka Maroušková. Jiřímu Trojanovi se podařilo třikrát doject ve svě třídě N-1600 na druhém místě a třikrát soutěž nedokončil. V absolutním pořadí ve třídě to znamenalo 4. místo. Závěrečným bonbonkem bylo vítězství ve třídě na těžké Waldviertel rallye v Rakousku.


Výsledky v roce 2003
 Jiří Trojan / Eva Trojanová  4. místo ve třídě N-1600 (MMČR)

2002
Pro tým ČK motorsport to byla zlomová sezóna, kdy se na startech malého i velkého mistrovství pravidelně objevovaly 2 posádky. Dlouholetý pilot ČK motorsportu Jindra Kunc odešel z týmu ke značce Honda. Starty nejen dámské posádky se výrazně oživila česká soutěžácká scéna. Michaela Maňovská tuto sezónu dělala své první „rallye“ krůčky jako jezdkyně.
 

Výsledky v roce 2002
 Jiří Trojan / Eva Trojanová  7. místo ve třídě N-1600 (MMČR)
 Michaela Maňovská / Kateřina Blahoutová  8. místo ve třídě N-1600 (sprintrally)

2001
Tým ČK motorsport připravil pro sezonu 2001 nový vůz VW Polo 1.6 GTI skupiny N v úpravě pro VW Polo Challenge. Projekt národních VW Polo Challenge organizuje v různých evropských zemích firma VW Racing a finálové klání se uskutečnilo v rámci německé 3-Städte rallye. V premiérové sezoně tohoto vozu se Jindra Kunc s novou spolujezdkyní Marií Palkovou umístil na 4. místě ve třídě N-1600 MČR a v poháru VW Polo skončil pátý.


Výsledky v roce 2001
 Jindřich Kunc / Marie Palková  4. místo ve třídě N-1600 (MMČR)
 5. místo ve VW Cupu

2000
Posádka Jindřich Kunc / František Poláček na voze Volkswagen Polo 1.4 16V opět obhajuje mistrovský titul ve třídě N-1400 a v prestižním Volkswagen Cupu končí na vynikajícím druhém místě! Druhý soutěžní vůz Škoda Felicia 1.3 ve třídě N-1400, kterou pilotuje Pavel Kundrát.


Výsledky v roce 2000
 Jindřich Kunc / František Poláček  1. místo ve třídě N-1400 (MMČR)
 2. místo ve VW Cupu
 Pavel Kundrát /  13. místo ve třídě N-1400 (sprintrally)

1999
Posádka Stanislav Talián / Karel Mach se objevuje v mistrovství České republiky už jen sporadicky (1. místo ve třídě N-2000 na rally Agropa). Změna spolujezdce u Jindřicha Kunce, Jana Píchu nahrazuje František Poláček. Obhajoba mistrovského titulu ve třídě N-1400 a 6. místo ve Volkswagen Cupu.


Výsledky v roce 1999
 Jindřich Kunc / František Poláček  1. místo ve třídě N-1400

1998
Smolná sezóna pro posádku Stanislav Talián / Karel Mach. Posádka Jindřich Kunc / Jan Pícha si s vozem Volkswagen Polo 1.4 16V přijíždí pro titul v nově zavedené třídě N-1400 (nahradila N-1300). V závěru sezóny, na Horácké rally v Třebíči spolujezdec Jan Pícha usedá za volant VW Pola 1.4 16V a končí na 2. místě ve třídě N-1400.


Výsledky v roce 1998
 Stanislav Talián / Karel Mach  11. místo ve F2
 Jindřich Kunc / Jan Pícha  1. místo ve třídě N-1400

1997
Karel Mach je angažován na místo spolujezdce Stanislava Taliána v týmu ROTO Plzeň. V tomto roce se odehrává světová premiéra soutěžního vozu Volkswagen Polo 1.4 16V s posádkou Jindřich Kunc / Jan Pícha ve třídě N-1600 na rally v Blovicích.


Výsledky v roce 1997
 Stanislav Talián / Karel Mach  2. místo ve F2
 Jindřich Kunc / Jan Pícha  2. místo ve třídě N-1600

1995 – 1996
Posádka Stanislav Kopt / Karel Mach na voze Renault Clio se pravidelně umisťuje v popředí třídy N-2000. Jindřich Kunc přesedá z místa spolujezdce za volant soutěžního vozu Suzuki Swift GTi. Spolujezdcem Jindřicha Kunce se stává Jan Pícha, což je předzvěst spolupráce s Volkswagenem.


Výsledky v roce 1996
 Stanislav Kopt / Karel Mach  10. místo ve třídě N-2000
 Jindřich Kunc / Jan Pícha  4. místo ve třídě N-1300

1993 – 1994
Na českokrumlovsku nastupuje do soutěžního sportu nová generace, která chce navázat na tradici tohoto sportu na jihu Čech a navázat na úspěchy jezdců Jiřího Urbana a Stanislava Fošuma. V mistrovství České republiky se objevují nově posádky: Stanislav Kopt / Karel Mach a Jaromír Dušek / Jindřich Kunc.